break of dawn ♥ - kapitel 20

Vi kom in på Spaniens flygplats, och där rullade bandet med resväskorna igång, folk var som galna, dem trängde sig in runt bandet och såg arga ut.. man tänkte bara ' snälla, ta det lungt, ni kommer få era väskor förr eller senare '
- Oj, så galna folket är här, utbrast Eric med en hög ton.
- Skojar du, dem är ju som ett gäng apor, precis som om de ser en banan kvar, att de bara måste ha den.
- Asså, du är ju knäpp vilken humor.. Sa Eric och skrattade.
Väskorna låg tätare och tätare på bandet, och efter tio minuter ser jag min rosa resväska och tränger mig mitt imellan två damer, och tar den, den var väldigt tung, hade jag packat så mycket?
- Där är min! Skrek Eric och nästan kastade sig över samma damer som jag ställde mig imellan.
Så, då ska vi bara hitta rätt buss som vi ska ta, folket började gå ut mot den röda dörren som det stod 'out' på, vi följde bara efter, vi hade ingen aning var vi skulle ta bussen till vårt hotell.
Vi kom utanför dörren och där forsatte en lång korridor, det strömmade folk i den. När vi kommer lite längre fram ser vi en tjej som står med blå tröja med märket fritidsresor på, jag tog initiativet och frågade.
- Hej, är du svensk? Sa jag lite fundersamt
- Hej på er och hej Eric Saade! ja, det är jag, vill ni kanske ha lite hjälp?
- Ja verkligen, vi ska till Mallorca till Hotell Palace, och vi vet inte vilken buss vi ska ta..
- Ni ska ta buss 407, den står redan parkerad här utanför, så det är bara att stiga på..
- Tack så mycket, Sa jag och Eric i kör och log.
Vi började gå-springa, för hon sa ju att den redan var här, tänk så kör den utan oss, hjälp, vad jobbigt det hade varit.
Mycket riktigt som hon sa, så stog buss 407 parkerad nedanför trappan, jag och Eric gick in i den och log mot busschauffören, vi tog platserna längst fram bakom honom, för alla platser där bak såg upptagna ut. Vi fick säkert vänta i tjugo minuter innan bussen började rulla, jag gäspade stort och kollade på min iphoneklocka, 23.44, tiden i Spanien är som i Sverige, det visste jag ju redan så jag behövde inte ändra min klocka.
Eric såg jättetrött ut och log lite halvdant mot mig, jag kände inte mig alls trött, jag var pigg som en gris.
- ' We are now at the Hotel Palace, I just want to thank you guys for the trip and I hope you have a nice vacation'
- Eric vi är framme, jag puttade till Eric lite. Han hade somnat till, stackaren, han var så trött.
- Jaha, oj.. redan? Sa han yrvaket och reste på sig och gnuggade sig i ögonen.
När vi kom utanför bussen öppnade busschauffören bagaget och folket var lika galna som på flygplatsen och kasta sig över väskorna. Jag slängde en blick över axeln och såg hotellet, så fint det var! Det var balkonger på hela framsidan, en grymt stor pool, med massa solstolar som ägarna höll på att stapla i högar, jag kände hur jag gapade, detta var för fint. Till slut fick vi tag i våra väskor, Eric hade äntligen vaknat till och började snacka som vanligt igen.
- Fint hotell är det i allafall, hoppas rummen är lika fina, vi ställde oss i receptionen och Eric fick sköta snacket.
- The room for Fannie Falk and Eric Saade.
- Yes, the key, and some informations.
- Thank you. Sa Eric och log.
- Det är tydligen våning fyra, rum 412. Sa Eric och log som en liten fem årig kille på julafton som precis fått sin önskepresent.
Hissen visade att den var på våning fyra och dörrarna öppnades, vi möttes av en man som skulle in i hissen, han hade svart hår, badbyxor och en blå skjorta, han såg ut att vara runt fyrtio års åldern.
- Här är det, sa Eric och stoppade i nyckeln i dörren.
Jag hann inte komma innanför dörren innan Eric började skrika.
- WOW! värsta lyxhotellet ju!
Jag rullade in min väska och ställde den mot den vita väggen.
- Oh, så fint, helt klart toppbetyg på rummet.
Eric kom mot mig och gav mig en puss.
- Nu ska jag borsta mina tänder och sen sova Sa jag medans jag smekte Eric's rygg lätt med min hand.
Jag packade upp lite toalett saker, tandborste, toapapper, tandkräm, bodylotion, bomull, sminkborttagning och tvål.
Både Eric och jag stod inne på toaletten och borstade tänder medans vi kollade på varandra i spegeln och skrattade hysteriskt åt hur vi såg ut. Eric tog sedan av sig sin tröja och försvann in i rummet bredvid där dubbelsängen stod. Jag hörde hur han pustade ut och lade sig tungt ner i sängen. Efter jag hade tagit bort mitt smink, smörjt in mig med bodylotion och byt om till nattlinnet och tagit av mig tröjan, gick jag och lade mig bredvid Eric.
- Vi får utforska mer imorgon, vad här finns för saker och nära matställen, och om det är god frukost i morgon.. Eric lät så förväntansfull, och jag förstod honom.
- Japp, det får vi göra, sa jag och vände på mig, plötslig kom jag på, NEJ MAMMA, jag skulle ju ringa henne. Jag fick snabbt skynda mig till min jacka som hängde på krocken precis vid dörren, jag slog in mamma nummer och ringde, hoppas hon var vaken nu så att jag inte väcker henne.
- Hej Fannie!
- Hej mamma, jag skulle bara berätta att flygresan gick bra och vi är på hotellet nu och ska sova, så du behöver inte oroa dig!
- Vad bra, ska vi prata mer imorgon för det känns som om du vill få detta samtalet överstökat?
- Låter toppen mamma, Vi hörs!
- Puss på dig gumman, vi hörs, love you.
Jag lade på snabbt, det var första gången mamma lade på fort, skönt.
- Tur att du kom ihåg det denna gången, Sa Eric och skrattade.
- Tyst med dig, sa jag och skrattade.
- Fannie, du är alldeles bra för mig, jag kan inte fatta att du är min.
- Du är den gulligaste på jordklotet, vet du det sa jag och log, fast Eric kunde ju inte se mig i mörkret så jag pussade honom istället, jag kände hur Eric tog tag om min rygg och drog över mig på hans mage, han var så varm. Jag flätade in mina fingrar i hans hår, han tog tag i mitt hår och smekte mig över ryggen, mitt nattlinne åkte upp en bit, det kändes så bra med Eric. Vi rullade över på min sida, Eric smekte mig över mage upp på bröstet och upp till halsen och fortsatte pussa mig, jag fick en rysning i hela kroppen, jag kände mig så säker med Eric.
- Vill du? Frågade Eric med en väldigt tyst nästintill viskande röst.
- Ja. Sa jag och lät säker i rösten och pratade i samma ton som Eric.
Jag kände hur Eric sträckte ut sig över hans sida, det prasslade till, det var något plast, det var en kondomförpackning som han tog upp ur sin jeansficka, jag hörde hur han öppnade förpackningen, sen älskade vi, flera timmar, det var så bra med Eric, han var så perfekt, efter några timmars älskande, några timmars pussande och några timmars kärlek somnade vi tätt intill varandra, Eric låg med sin arm över min midja. Kunde man få det bättre just nu.. Den killen asså..
______________________________________________________________________________________________
Tack för alla kommentarer, jag blir så glad, då var äntligen 20 kapitlet här! och mer kommer,såklart ♥ Tack för att ni läser min blogg varje dag, blir så glad.. ni är verkligen bäst! ♥
kram på er!




Kommentarer
Postat av: Amanda

gud så underbart! orkar inte vänta till nästa, vill ha det nununu! :D

2011-11-23 @ 23:19:11
Postat av: Jennifer, inte dansaren i Eric Saades band ;)

SÅ BRA!! :D<3

MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER!!!!<3

KJAM<3

2011-11-24 @ 08:39:18
URL: http://www.jennasliv.devote.se/
Postat av: Josefin

NICE! MER! :D hehe

2011-11-24 @ 11:32:55
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Lovisa

man kan ju inte sluta älska din kapitel! de är så himla bra:D♥

2011-11-24 @ 17:35:05
URL: http://mystorysaboutes.blogg.se/
Postat av: Anonym

as bra , vill ha meerr! :D

2011-11-25 @ 22:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!