break of dawn ♥ - kapitel 21

- sötnos? du måste vakna nu!
Jag hörde Eric's ljuva röst, jag öppnade mina ögon och fick syn på Eric ståendes i sina shorts, utan tröja.
- Vad är klockan? Sa jag yrvaket och blundade igen.
- Den är nio, vi måste skynda oss om vi ska äta frukost, för dem stänger kvart i tio.
- ah, jag orkar inte , men okej.
- Tönt, upp med dig nu, annars hoppar jag på dig.
Jag reste mig hastigt upp och gav Eric en puss sedan gick jag in i badrummet, denna hotellsäng har nog varit den skönaste som jag sovit i, jag brukar säga att min säng där hemma är den bästa, men sängen här tar priset faktiskt. När jag hade borstat tänderna och klätt på mig, gick vi ut och stängde dörren, sedan bar det av till hissen till våning ett där en god frukost väntade, hoppades vi på i alla fall.
När vi kom in i matsalen satt där väldigt lite folk, vad jag såg så var det fyra bord upptagna och resten ungefär tjugo bord var lediga. Folket hade nog varit uppe innan tuppen och ätit. Jag och Eric tog ett lass med nygräddade pannkakor, frukt och juice, vi satte oss sedan intill fönstret, vi kunde se ut till poolen där alla badade.
- Kan vi inte bara ta det lungt idag och ligga vid poolen? Sa jag och kollade på Eric med hundögon.
- Jo, jag känner att det kan vi faktiskt göra, det är liksom bara första dagen vi är här.
- Bra, sa jag och log.
Jag kollade sedan ut ur fönstret och fick syn på en tjej runt tjugo årsåldern stå och röka, jag brukar bara feströka men jag röker även när jag är på semester.
- Eric, jag måste köpa cigg.
- Varför det? Han kollade skumt på mig.
- För att jag känner ett sug, nu när det är så varmt och ja.. Sa jag och tog en tugga av min apelsin.
- Jaja, okej. Då måste vi först hitta en affär att handla det i.
Efter en halvtimmes frukost var vi färdiga, folket som satt när vi kom in hade redan gått, det var tomt i salen och personalen stängde dörren och vände skylten 'closed' mot oss.
På väggen hängde en celsius-mätare, det stod att de var 34 grader i solen. Idag skulle det bara solas och badas.
Efter att vi hade tagit på oss badkläder och hade tagit solkrämen med oss gick vi ut till poolen och tog vars en solstol som stog i en hög vid hotellet. Vi lade oss under ett rött parasoll som stod precis bredvid poolen, det var en skön och behaglig värme.
Man hörde barn skrika av glädje och plaska i poolen, och man såg föräldrar som satt på kanten och skvätte vatten på dem små, vilket familjeliv.
- Ska vi bada? Frågade jag Eric och log.
- klart.
Vi reste oss upp och jag kände lite på vattnet, det var iskallt enligt mig, jag ångrade mig snabbt jag ville inte i.
- Kom igen nu din mes, hoppa i Sa Eric och skrattade.
- Lägg av, du vet att jag hatar när det är kallt i vattnet.
Plötsligt känner jag hur två händer tar mig på ryggen och skjuter mig ut mot vattnet, jag trillar i och känner hur kallt vattnet är, jag blev helt stel, varför var jag sån badkruka.
- ERIC! så taskig du är, sa jag med en ledsam röst.
- haha, du skulle ju i ändå?
Eric hoppade ner i vattnet precis bredvid mig så det skvätte i mitt ansikte, jag tryckte ner Eric's huvud under vattnet, han tog tag i min midja och drog med mig ner. Jag tjöt till.
När jag kom loss ur Eric's grepp simmade jag in till kanten, Eric kom och ställde sig jämsides med mig, han lade sina händer på min rumpa och lyfte upp mig i hans famn, sedan pussade jag honom på halsen och flätade in min fingrar i hans hår, men vi var väldigt diskreta för ingen människa runt poolen kollade på oss, de levde i sin egen lilla värld, medans jag fick uppleva min drömvärld här och nu med Eric.
- Ska vi gå ut och äta på en restaurang sen, baby? Eric lät romantisk i det han frågade.
- Absolut, svarade jag och gav honom bokstavligen en blöt puss.
- Vi måste ut på disco club också, en kväll? Det finns säkert ett nära vårat hotell här, det hade varit riktigt najs.
- Ja, det är klart vi ska!
Vi fortsatte stå och mysa där i poolen en lång tid innan vi gick upp och lade oss på solstolarna igen..
Eric var så het, så att vattnet blev bara varmare och varmare, nu hade jag ingen lust att gå upp igen.
Veckan hade bara börjat...
______________________________________________________________________________________________
Kapitel 21 ♥ blev lite kort, men det kommer mer!!! Tycker det är så roligt att ni kommenterar, så sluta inte med det, kram på er finisar ! :)♥



Kommentarer
Postat av: a.l.v.a.n

läste alla kapitel i går de är så himla bra!!!

2011-11-27 @ 10:08:16
Postat av: Josefin

MER MER HETT! <3<3<3<3 DET ÄR SKITBRA! :)

2011-11-27 @ 10:11:06
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Lovisa

jätte bra:D

2011-11-27 @ 13:27:27
URL: http://mystorysaboutes.blogg.se/
Postat av: Jennifer, inte dansaren i Eric Saades band ;)

SUPERBRA!<3

Längtar längtar LÄNGTAR till nästa!!

<3



KJAM!<3

2011-11-27 @ 17:48:29
URL: http://www.jennasliv.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!