break of dawn ♥ - kapitel 22

Efter att jag och Eric hade duschat tillsammans och klätt på oss kläder, gick vi ut för att äta middag på restaurang, vi fick gå ungefär en kilometer innan vi kom till närmaste restaurang, det såg ut att vara en taco-restaurang, men Eric och jag var inte speciellt sugna på det så vi gick vidare, jag kände hur Eric tog tag i min hand.
Jag kollade på klockan och den var sju, solen höll på att gå ner, på vänster sida låg en restaurang som såg trevlig ut, vi gick in och fick snabbt platser av en servitör, han var lång och mörkhårig, så gav han oss menyn och log stort, jag skulle gissa på att han hette Fransisco.
- Vad ska du ha? Frågade jag Eric
- Jag tror jag tar en pizza, du? Sa han tittandes i menyn och såg fokuserad ut.
- Jag med, jag tar en Hawaii.
- Okej, jag ska ha en Mexicana.
Eric lade menyn ifrån sig och knäppte med fingrarna, servitören som såg ut som en Fransisco kom fort, vi beställde, och det tog inte lång tid innan pizzorna var färdiga.
- Har dem ingenting att göra här? Eftersom det tog så kort tid för pizzorna att bli färdiga.
- Ingen aning, men det är tur vi fick dem snabbt, så vi slipper vara hungriga..
Vi började hugga in på pizzan och den var fantastiskt god, det tyckte vi bägge två.
Kvällen började komma och snart var det mörkt här i Mallorca, musik började spelas på restarurangen och folk strömmade in, en efter en. Medans jag och Eric pratade lite smått, kom en kille och tjej in och satte sig vid bordet bredvid, de började iaktta Eric, och efter någon minut kom kille fram.
- Hej, Eric Saade va?
Det är konstigt att de alltid ska fråga om det, dem ser väl att det är han?
- Ja, det är jag, tjena. Sa Eric och sträckte fram sin hand för att hälsa på den långe smala killen, tjejen satt bara kvar vid bordet och log mot mig.
- Nej men vad kul att några svenskar till är på samma ställe, sätt er här bredvid oss, vetja? Sa jag hysteriskt.
- Okej, Sa tjejen och satte sig bredvid mig.
- Vad heter ni då? Frågade jag.
- Jag Heter Cecilia och detta är min man Jens! Jag hälsade tillbaka på dem och berättade att jag hette Fannie.
Cecilia hade långt, ljust plattat hår och en fin spetströja.
- Hur länge har ni varit här? Frågade Eric.
- Vi kom igår, vid tio tiden på kvällen, svarade Jens.
- Vad trevligt, vilket hotell bor ni på då? Sa Eric och log,
- Hotel Palace, ni själva?
- Vi också, vilken våning bor ni på? Jag kände att jag tog över samtalet väldigt snabbt.
- Vi bor på våning två.
- Vad trevligt, men kom upp en sväng i morgon till oss, så kan vi kanske sticka till stranden och sen gå ut och äta något? Eric lät hyper i det han sa.
- Aboslut, vad kul.. det kan vi göra, svarade Jens.
Efter några timmars prat var det dags för mig och Eric att gå tillbaka till hotellet, även för Cecilia och Jens.
Vi åkte samtidigt upp i hissen och lämnade av Cecilia och Jens på våning två.
- Hejdå , vi ses imorgon vid elva tiden?
- Jadå, hejdå, sa dem samtidigt och försvann bakom dörren.
Eric gav mig en lång puss på munnen medans vi åkte den sista biten upp till våning fyra, det var mysigt som alltid annars.
- Oh, vad jag är trött, gormade Eric och lade sig i sängen.
- Ska du inte borsta tänderna? lille vän, sa jag retfullt eftersom han hatar när jag säger lille vän till han.
- passa dig!
Jag bara skrattade.
Jag hörde hur Eric reste sig upp från sängen och han livrem åkte i golvet och sedan lade han sig i sängen igen, denna gången snarkade han när jag var färdig på toa och gick och lade mig, men på något sätt hade han väl hört eller känt när jag lade mig ner så han vakna och kollade på mig med en konstig min.
- Vad gör du? lille vän.
- Passa dig.
- Vad ska du göra Eric? Vad ska du göra? Sa jag och skrattade retfullt.
Plötsligt hoppade Eric upp och tag i mig så jag hamnade i hans grepp, han höll mig hårt och kittlade mig på magen, han visste var jag var kittligast och det var så klart på magen. Jag landade sedan på hans mage och vi började hångla lite smått, han smekte mig över låret upp på ryggen och sedan in i hårbotten, jag fick en rysning i kroppen, hur kunde en person vara så underbar?..
Efter tjugo minuters mys, somnade båda två.
***
Som vanligt var det alltid Eric som var uppe med tuppen, han låg och höll om mig i sängen, och blåste mig i örat.
- Kom igen baby, vi ska ha lite Mallorc'isk frukost'is.
- haha, du är ju efter, sa jag och tog min hand på hans hals och pussade han.
Jag kom snabbt på att vi skulle spendera en dag med Cecilia och Jens, vad trevligt det skulle bli, dem verkade så glada och spontana, dem tror jag att jag skulle tycka om i längden, verkligen.
- Glöm inte kameran idag, vi måste fota mycket, eller ska vi ta med den en annan dag kanske? Sa jag till Eric.
- Vi tar den en annan dag, låt inte en liten ruta komma ivägen för oss en sån här dag.
- Vad snackar du om Eric? Ruta?
- Ja, i kameran finns ju en ruta.
- oh..
Efter frukosten, begav vi oss upp på rummet för att byta om till badkläder och lite kläder utanpå de.
- Vilket rum bor dem i? Frågade jag undrande till Eric.
- Har inte en blekaste aning, svarade han.
Det var som om de hörde oss, för dörren 212 öppnades och ut kom Cecilia i ett rosa linne och svarta shorts.
- Nejmen godmorgon på er, juste, vi glömde säga vilket rum vi befinner oss i, men det är nummer 212.
- Ja och vi är i rum 423, om ni ville veta.
Jag kom plötsligt att tänka på mamma och pappa, jag har ju inte hört av mig på flera dagar, det var kanske dags att skicka ett sms till dem?
jag tog upp mobilen och skrev: ' Hej mamma och pappa, jag och Eric har hittat två svenskar på samma hotell, så vi ska ut och roa oss med dem nu, ha det gött, ringer antagligen ikväll, puss på er! '
Och sedan skickade jag det.
- Men då går vi till stranden då, Frågade Jens.
- absolut! sa jag och Eric i kör.
Efter två kilometers oavbruten vandring var vi framme på palace beach.
Det var otroligt mycket folk på stranden men nästan ingen som badade, och ändå brände solen så mycket, vi tyckte det var konstigt, men vi ville inte va några badkrukor så Jens, Eric och Cecilia hoppade i, men jag är ju den som inte går i direkt så jag stannade uppe, och lade mig på min handduk. Plötsligt känner jag en hand röra mig med hastiga rörelser, jag hoppade snabbt upp och där stod en äldre man med långt skägg och solbrillor.
- Excuse me, but are these three your friend? Mannen pekade ut mot gänget.
- Yes, they are.
- You need to yell at them to get up, because there is a flag warning for sharks.
Jag märkte han hade lite svårt med engelskan för han var rätt så osäker i det han sa, men jag förstod att det var allvar och jag fick panik, först förstod jag inte vad som hände, men sen sprang jag till vattenkanten och skrek till Eric Jens och Cecilia:
- UPP UR VATTNET, DET ÄR HAJAR I VATTNET !!
Ingen av dem reagerade, folk började ställa sig runt om mig och kolla, och då...
______________________________________________________________________________________________
kapitel 22 , sweeties ! ♥



Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh Gud va spännande!!!! Henskt, vill bara ha meeeeer!! ;D

2011-11-28 @ 21:41:20
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Lovisa

OMG sluta det får inte hända... kommer börja gråta då och då är jag ärlig:S Det är så jätte bra:D

2011-11-29 @ 10:06:01
URL: http://mystorysaboutes.blogg.se/
Postat av: Jennifer, inte dansaren i Eric Saades band ;)

NEJ MEN GUD VA LÄSKIGT MED HAJAR :O

MEn gud så spännande:D VILL HA NÄSTA NU<333333

Kjam!<3

2011-11-29 @ 10:20:46
URL: http://www.jennasliv.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!