break of dawn ♥ - kapitel 11

Fannie's perspektiv:

Jag har ingen tandborste med mig, usch vad äckligt om jag ska sova utan att borsta tänderna, men hade jag inte tuggummi i väskan som jag köpte på Ica för en vecka sen? Jag gick ut till dörren där min bruna väska låg, jag drog upp dragkedjan och kände i botten om det fanns tuggummi, men jag fick inte tag i några.
- Sötnos, har du en tandborste som jag kan få? Sa jag tröttsamt till Eric.
- Hm, tror det ligger några i den lådan, Sa Eric och pekade på en låda som stog i badrummet.
Jag öppnade lådan och i den låg två kondomer, ett paket plåster, rakhyvel och en lila tandborste, en sådan man brukar få när man varit hos tandläkaren.
- Du har en lila tandborste som ligger här?
- Ta den du! Jag har fler i lådorna i sovrummet, men jag orkar inte packa upp det nu, haha.
- Tack.
Vi borstade tänderna i två, tre minuter, sen gick jag ut och tog min mobil ur min jackficka för att sms'a mamma att jag skulle bli borta över natten, klockan var ett på natten, det fanns ingen risk att hon var uppe så sent på en Måndag.
- Ska du låna en tröja att sova i också? Frågade Eric med den gulliga tonen i sin röst.
- Ja, om du har packat upp en, Sa jag och betonade ordet packade tungt, och skrattade.
- Haha, någon finns det väl.
Eric försvann in i sovrummet och hämtade en låda med kläder i, sålänge gick jag in och kissade, när jag kom ut från toan igen, stog Eric utan tröja och gav mig en ljusblå piké tröja som jag skulle få sova i.
- Fin mage och min mage, sa jag när jag nudda vid hans varma mage och log.
Eric bara skrattade, släckte lampan bredvid sängen och gestikulerade med handen att jag skulle lägga mig under täcket.
- Vänta lite. Sa jag och skyndade mig till min väska, öppnade yttefickan och tog mitt rosa lypsyl.
- Vilken mysig säng, Sa jag och lade mitt lypsyl vid sidan om sängen och drog täcket över mig upp till nacken.
Jag kände hur Eric's händer sakta med säker smög upp under min tröja och smekte mig på ryggen.
- Du är så fin Fannie, jag har sagt det många gånger, men jag kan säga det lika många gånger till! Eric gav mig en puss, och jag rös till i hela kroppen, jag kände hur jag fick gåshud. Hur kunde man ha det så bra? Detta var nästan för bra för att vara sant.
Jag fann inga ord, utan bara pressade mig in mot hans kropp och pussade han mjukt på halsen och flätade in min hand i honoms hår. Eric tog tag i mig runt midjan, han lyfte upp mig så jag låg på hans varma mage, det var så mysigt, som i en dröm. Vi bara låg och mös, jag kände mig så trygg i hans sällskap.
Vi tittade djupt in i varandras ögon och log mot varann, sen lade jag mitt huvud vid hans hals, jag kunde känna hans puls, den slog hårt och med jämna slag.
- Du? På Lördag, är det ett litet evangemang, och jag tänkte fråga om du ville följa med på det? Sa Eric med en lugn röst.
- Oj, vad ska jag ha på mig? detta är något helt nytt, men jag följer med, absolut. Sa jag och kollade häpet på Eric.
- Det är bara att ta på sig en klänning och följa med mig!
Jag började genast att tänka på vad jag skulle ha på mig, min svarta klänning? Kunde jag ha den? Eller den var för tråkig? Nej, usch vad svårt det blev nu..
- Kan man ha på sig en svart klänning eller ser det ut som jag ska på begravning då? Sa jag och lät lite darrig i rösten.
- Ta det lungt, det ordnar sig.. Annars får jag väl hitta en annan tjej att gå med. Sa Eric och skrattade retfullt.
- Lägg av din tönt, sa jag och fnittrade till.
Eric började kittla mig på sidan av magen, jag hoppade till och på något sätt råkade jag slå till han på hans kön, Eric satte sig upp och kröp ihop, jag verkligen såg hur ont han fick.
- Nej, förlåt förlåt förlåt! Jag lade min hand på hans rygg.
- Det är lungt, Sa Eric med en ansträngande röst, jag förstod hur ont han fick.
Efter någon minut lade han sig tillbaka, det gjorde jag också. Eric lade sin arm om min nacke. Det blev nästan lite pinsamt för bägge två, stämningen var konstig.
Jag hörde hur Eric andades med tunga andetag nära mitt öra, jag vände mig om och han låg med stängda ögon och såg allmänt söt ut. Jag gav honom en lätt puss, han hade inte somnat utan han besvarade min puss, och kollade på mig en sista gång innan han somnade och började snarka. Jag somnade kort där efter också..

______________________________________________________________________________________________
Sådär ja, jag lovade. 2 dagar ! :)<3
Jag lovar att det kommer bli heta och spännande kapitel fram över, har fått mycket inspiration efter dessa två dagar, så fortsätt läs, och kommentera, puss på er! :)<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

GUD va bra!!!<33 så himlans bra! :D

KJAM!

2011-10-30 @ 22:34:32
Postat av: Jenna

Sorry, det var jag som skrev den tomma komentaren!

2011-10-30 @ 22:35:16
URL: http://www.jennasliv.devote.se
Postat av: Lovisa

Jättebra:D

2011-10-30 @ 23:14:41
URL: http://mystorysaboutes.blogg.se/
Postat av: Josefin

Skitbra ju! Det låter bra.. hehe ;)

2011-10-31 @ 08:29:13
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: sanhaa

JÄTTEBRA! fortsätt så! :D

2011-10-31 @ 09:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!