break of dawn ♥ - kapitel 7

Jag kände hur jag skakade fortfarande när vi var framme vid hans ytterdörr, jag var knäsvag, jag nästan trillade, men jag fick kämpa emot pirret..
Vi tog av oss skor och jacka, jag tog upp mobilen och sms'ade mamma , 'jag kommer senare! jag är hos Eric.'
Det tog inte lång tid innan mamma svarade:
'okej, men inte försent, du sover INTE över!'
Jag struntade i och svara..
- Okej, vilken film vill kolla på? Frågade Eric lite nedstämt när han stog och pekade på den bruna trähyllan med massa dvd-filmer. Jag märkte på honom att han tyckte denna sitsen var lite pinsam att det gick så fort mellan oss på bron, men kärleken har inga gränser som man brukar säga.
- Jag tycker du ska bestämma! sa jag hastigt.
- Okej, vad sägs om skräck?
- Och du tror jag ska gå hem själv sen, efter de? Sa jag och kollade skräckslaget på Eric.
- Jag följer dig hem, eller så kan du bara sova över här.
- Jag är tvungen att dra hem sen, för mamma är fortfarande sur för det som hände sist, jag tittade ledsamt på Eric.
- Det är lungt, jag följer dig hem, vill du ha cola att dricka?
- Nä, det ska du inte behöva göra.. haha. Jatack!
- Men jag vill, sa Eric med den varma och mjuka rösten, jag drunknade i hans ögon igen.. Att bara titta på honom var som att va i en dröm, en fantastisk dröm.
- Okej.. Eric gick och hämtade två stora glas med cola, hans föräldrar låg och sov så det var helt tyst inne i huset.
- Tar du filmen som ligger där, Sa han och pekade på köksbordet.
När jag tog tag i filmen möttes jag av en zombie på framsidan av dvd'n, ingen vacker syn, den hade ett rött öga och ett svart, och det var svart kuslig bakrund, vi satte i filmen, släckte ljuset och lade oss i Erics stora sköna säng, jag ångrar mig nästan att jag inte sover hos han.
- Asså jag kommer skrika om filmen är läskig, jag klarar inte av de när de skriker i filmer, usch! Sa jag med en orolig röst.
- Ta det lungt, håll mig i handen, din mes. Han skrattade lite tyst, och gav mig en blick som jag förstod att han skojade.
Filmen började med att zombie'sar vaknade upp från kistor och sprang efter massor med folk på gator och drog med de ner i kistor och sen försvann de för gott.
Jag trodde att filmen skulle vara mycket läskigare och den var faktiskt inte alls spännande eller bra.
- Äh, denna film var ju inte ens bra, jag fick den av Anna, hon ger oss alltid något när hon kommer hit, förra gången fick vi en handmixer, och nu denna gång en film. Handmixern gick sönder direkt och denna film var kass, när ska hon förstå vad som är bra och dåligt? Sa Eric och skrattade till.
Jag bara låg och tittade på honom, och plötsligt fick jag ögonkontakt med honom, han böjde sig över mig och gav mig en lätt puss på munnen och efter några pussar möttes våra tungor, första gången jag strular med Eric, det var som ett hav av pirr sköljde över mig, jag var så lycklig. Eric tog sin hand om min nacke och forsatte.
Det skrek till på tv'n och vi fick ett ryck båda två och kollade åt det hållet, zombie'sarna satt och knaprade på en människa, det såg allmänt äckligt ut.. Eric och jag bara skrattade och sedan lade sig Eric ner på kudden igen och lade sin hand på min mage och smekte mig försiktigt med små rörelser vid min midja, det kändes så bara så bra.
Filmen tog slut, och jag hade inte ens kollat på hälften kändes det som.
- Nu ska jag dra hem, så att mamma inte får spel på mig imorgon.
- Yes, då går vi, Sa Eric.
- Eric du behöver verkligen inte gå med mig!
- Fannie.. jag vill!
Vi tog på oss jacka och skor, och gick genom den vita ytterdörren, det kändes som minusgrader denna natt, vinden var kylig fortfarande, klockan var 01.13.
Eric tog mig i handen när vi gick, jag kunde inte sluta att få gåshud, jag var så lycklig att jag inte kunde beskriva känslan. Skönt att inga Eric-fans var ute just nu och ville ha autograf och så vidar, utan att det bara var han och jag i mörkret. Vi kom fram till mitt hus.
- Tack Eric, du är verkligen bäst och jag gillar dig jättemycket, sa jag och gav han en puss!
- Lungt Fannie, du är perfekt och jag gillar dig också supermycket, ses vi imorgon?
Han tog sina händer och smög in under min jacka och höll mig runt ryggen, och gav mig massor med pussar.
- Klart vi gör! Sa jag och gick in i mitt hus, jag såg hur Eric gick tillbaka hem med ett glatt leende på läpparna.
Jag är så kär och galen, jag har aldrig känt denna känslan någonsin, jag har min drömprins Eric, bättre kan det inte bli, men hur skulle detta gå i media nu, alla löpsedlar kommer vara fullproppade med bilder på oss, ajja, jag får väl vänja mig.. för jag tänker inte gå ifrån Eric, han är för bra för att vara sann.. Den killen är verkligen min, och vi ska träffas imorgon igen...

Eric's perspektiv:

Jag är kär, hon är min, bara min, min ängel. Hennes leende är otroligt, hela hon är vacker, jag längtar bara tills imorgon för då ska jag träffa henne igen, min tjej!
Jag gick och borstade tänderna i badrummet och tog av mig tröjan och gick och lade mig, och hade stora förväntningar inför morgondagen, jag kan ju säga att jag somnade med ett leende på läpparna, helt klart.

______________________________________________________________________________________________

Kommentera, tack för att ni läser, och ni är så gulliga! kram! :*



Kommentarer
Postat av: Jennifer, Inte dansaren i Erics band ;)

GUD VA GULLIGT!! :D

Älskade kapitlet!! :)

helt underbart!! :DDD

KJAMAR!! :<3

2011-10-22 @ 08:23:05
Postat av: Josefin

Gud va bra! MER MER MER! <3<3

2011-10-22 @ 09:26:09
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Lovisa

fortsätt fortsätt!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-10-22 @ 11:50:31
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: Lovisa

snälla kan inte kap 8 komma snart orkar inte vänta mer!! jag dör snart av längtan.

2011-10-24 @ 15:16:58
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: sanhaa

Nästa kapitel NUUUU!! :D

2011-10-24 @ 19:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!