You're the one I imagine ♥ - kapitel 4

sjuk igen, haha.. men jag ger er ett inlägg iallafall finisar! ♥♥
 
Cornelia's perspektiv;
 

Jag var så mätt efter pizzan, jag brukade aldrig äta upp hela pizzan men idag gjorde jag och det får jag lida för.
Eric, hade snart gett bort alla sina kanter till Samba,
- Tycker du inte om kanterna eller? undrade jag.
- Nä, annars hade jag väl aldrig gett dem till hunden, pucko?
jag gav honom en blick, jag försökte göra han dum, men jag fick alltid hånskrattet tillbaka och det var då jag kände mig dum.
- Bara så du vet ska vi se South Park sen ikväll på sexan, det kommer klockan kvart över tio. Sa Eric helt hysteriskt.
- jaja, okej Eric.. då kan du kolla på det själv. Det sämsta skitprogrammet som finns.
- Jaha, okej! Vad är inte Gossip Girl då? töntprogram. Protesterade Eric.
Jag började garva åt Eric för när han uttalade "gossip" försvann liksom ett S så det blev som "gosip".
- du är knäpp! sa Eric och flinade.
 
Jag kände något extra för Eric, jag visste det när han flinade som han alltid gör efter att jag sagt något som han inte kan hantera, var han killen för mig? Vi är ju trots allt bästisar men kärleken har inga gränser, vi kan ju lika gärna vara gifta om 10 år. Usch, nej Vad är det jag sitter och tänker på? Han känner säkert inte ens likadant för mig, det blir bara pinsamt om jag berättar hur jag känner och han börjar skratta då.
 
- Cornelia, hallå? Cornelia!
jag skakade på huvudet och fick se Eric med en undrande blick.
- Vad håller du på med? du såg helt borta ut, vad drömmer du om?
- Dig! dig Eric!
- Mig? Om vadå?
- haha, att du sa "gossip# fel!
Där jag ljög jag, ATTANS. Varför sa jag bara inte som det var. Jag tycker ju om honom.
- Asså, ska du hålla på med det länge till? jag kommer inte sova här då ifall du retar mig med det igen, din mupp. Sa Eric.
- Skojade ju bara, jag ska sluta! Ska vi se film?
Vi zappade mellan kanalerna och hamnade på tv 4 där Wallander - Täckmanteln visades men det var bara tio minuter kvar av filmen.
 
Eric's perspektiv;
 

Wallander... vad är det för film. Isåfall ska det vara beck om vi ska kolla på kriminalfilm.
- Seriöst.. kan vi inte sätta på en film? Sa jag med ovanligt mörk röst.
- Friends with kids? Frågade Cornelia
- Visst, allt blir bättre än Wallander.
- Sluta va så negativ.
I två timmar låg vi och kollade på filmen, sen var klockan ganska mycket, snarare tre på natten. Så vi bestämde oss för att sova.
- Ska vi dra ut bäddsoffan så kan vi sova i den? frågade jag.
- Absolut! sa Cornelia.
 
Cornelia's perspektiv;
 
Jag måste hört fel eller sa han "vi"?
ajja, mig spelar det ingen roll om vi sover i samma säng, bara mysigt och jag kommer närmare honom.
Vi drog ut den svarta soffan och jag bädade med vitt lakan och två svarta täcken. Jag borstade tänderna, släckte lampan och lade mig sidan om Eric.
-Skönt att sluta skolan om en vecka eller?
- Skojar du? jag ska maxa totalt jag ska röja hela flaket med Simon och dem andra. Hur ska ni göra?
- Vi ska ha ett flak som kör genom hela stan sen blir det utgång för oss som är arton, haha.
- Amen, det blir ju sjukt kul! Sa Eric.
- Hur går det med brudarna nudå? Frågade jag och hoppades på att svaret skulle bli "dåligt"
- Äh, jag har väl mina tankar om vem som skulle vara rätt för mig men hon vet inte om det än.
Jag kände hur jag blev alldeles stel, han hade någon annan han var tänd på, inte mig.. där försvann min chans.. oh, nu tyckte jag bara om honom när jag visste att jag inte kunde få honom.
 
Eric's perspektiv;
 

Jag skulle sagt att jag gillar henne direkt, men jag vågar inte.. antingen kommer hon dissa mig och då blir vi inte lika bra bästisar som innan eller så skulle hon ta det bra och kanske känna likadant.
- Hur går det med grabbsen själv då?
- Det går väl sådär, ingen just nu. Alla är rätt så respektlösa, ja du vet precis vad jag menar. Svarade Cornelia.
- exakt alla? 
- Nä inte du, haha!
 
Cornelia's perspektiv;
 
Det blev helt tyst, Eric sa ingenting. Plötsligt kände jag andetag precis bredvid örat, en hand kom sakta men säkert in under min haka. Eric lade sin mun mot min och kysste mig.
- Detta har jag velat gjort så länge! Säger Eric.
Jag blev alldeles stel, jag kunde inte få fram ett ljud, utan fortsatte bara att kyssa Eric. En hand kom smekandes över min mage.
Jag var i himlen!
 
_________________________________________________________________________________________
tack för fina kommentarer, det är såå kul! sprid bloggen vidare, och det var någon som frågade om dem fick länka mig på sin blogg! ABSOLUT får ni det! ♥ puss på er!



Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh så grymt bra!!! MER MER HETT! <3<3<3

2012-08-26 @ 15:36:27
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se
Postat av: julia

skit bra! nytt kapitel snart :D

2012-08-26 @ 22:20:21
Postat av: Josefin

Så himla bra!! Nytt kapitel nu... det är spännande <3

2012-08-26 @ 23:01:45
URL: http://www.ericochmolly.bloggplatsen.se
Postat av: Nadja

Grymt. Klart mer hett !!!

2012-08-26 @ 23:05:17
Postat av: Rebecca

Hittade nyss denna bloggen, sjukt bra och nu kan jag inte sluta läsa den, så bra :) <3

2012-08-27 @ 15:51:59
URL: http://writeaboutsaade.blogg.se
Postat av: Sara

Mer NU!! :D

2012-08-27 @ 19:46:17
Postat av: Matilda

Så j*vla sjukt bra kapitel kan inte vänta på nästa!

2012-08-27 @ 22:37:31
Postat av: Mooaaaahh

ÅÅÅH SÅ HIMLA BRA!!!!! :D
VILL LÄSA NÄSTA NU NU NU!! ;)

2012-08-28 @ 17:24:10
URL: http://moahceciliaclaire.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!