break of dawn ♥ - kapitel 25

Eric's perspektiv;

Jag fick en klump i halsen, en så stor klump att jag nästan inte kunde andas, jag kände hur paniken sakta men säkert tog över. Var är Fannie? Hon kunde egentligen vara var som helst.. Hos en äcklig pedofil, trillat och slagit sig..
Jag kände hur dåsig jag blev i huvudet..
- FANNIE!!! Skrek jag.. Folket som stod som galna och dansade glodde på mig och log. Vad ville dem liksom? Jag fick ångest.. varför gick vi ens hit, nu hade jag även tappat bort Jens och Cecilia.. AAHHH!
spotlightsen i taket lyste i alla sorters neon-färger.. grön blå rosa.. om och om igen.
Jag fick syn på dörren 'toalett' .. Genast sprang jag mot den vita dörren. Men, det var ju killarnas toalett, vad skulle hon göra där inne? ..'om hon inte var i fara'..
Jag tog tag i handtaget med ett hastigt grepp och öppnade.
- sluta! lägg av! jag vill inte! skrek någon med en fumlig röst och grät.
Jag kunde inte höra om det var Fannie, för det var inte likt henne, men jag hade inte tänkt gå ifrån toaletten utan att hjälpa tjejen som skrek. Plötsligt får jag syn på innersta toalett-dörren öppnas. Det kändes som jag fick två klumpar i halsen, jag får syn på ett par knälånga jeans ligga på golvet, vilket Fannie hade på sig när vi gick hit. Stelheten i min kropp tog över, jag kunde inte röra mig, vad händer? Men på något sätt fick jag styrka och rusade mot dörren, jag vill ALDRIG uppleva den synen igen.
Fannie sitter på toalett-locket med tårar i ögonen, mascaran hade runit ner ända på hennes hals,  hon satt i underkläder och skrek.. Med en man framför sig med bar överkropp och shorts som gömde sitt huvud bakom hennes hals och kysste henne, han kanske var i fyrtioårsåldern. Fannie tittade skräckslaget på mig och jag tog fram båda min händer knöt dem och sprang fram mot mannen och slog honom rakt i tinningen så han föll ner på golvet. Ingen reaktion märktes från honom, han hade nog inte ens märkt att jag kom in, jag kollade honom en extra gång och hade inte ork till ett slag till.
Fannie huttrade försiktigt när hon tog upp sina fötter på toalett-locket.
Jag kastade mig runt om henne.
- ÄLSKADE FANNIE, VAD HÄNDE?!
Fannie var så stel, hon kunde inte få fram något ord, hon bara huttrade. Hon grät inte längre, hon var i chock. Jag lyfte upp henne i min famn, hon kändes så lätt..
Snabbt sprang jag ut från toaletten med Fannie i famnen, folk liksom flockade sig omkring oss, dem förstod att någonting hade hänt. En tjej från dansgolvet öppnade toalett-dörren och skrek.. Alla sprang in på toan och skrek:
- CALL 911!
Jag följde min instinkt, och stack till hotellet livrädd med min Fannie.
Personalen i receptionen stod och stirrade på mig när jag klev in i hissen med Fannie, jag brydde mig inte.
När vi kom in på rummet lade jag Fannie i sängen och hämtade vatten till henne.
Jag var i chock och visste absolut inte vad jag skulle göra, men jag kände Fannie så bra att jag visste att jag INTE skulle ringa polisen. Det var hennes sista önskning. Nu var det bara att hoppas på att pervot inte hade gjort något mer, för då ska jag hitta honom och döda honom.
Fannie öppnade ögonen och kollade på mig
- Snälla kan ni sluta? Slumrade hon till och blundade igen.
Jag fick ännu en klump i halsen. alltså tre.
VAD MENAR HON MED NI?!
Jag tog upp mobilen och slog in 911, vad ska jag göra?
_________________________________________________________________________________
Sådär! Jag har alltså börjat skriva igen, och det blir fortsättning på novellen Break Of Dawn.
Kan även avslöja att efter denna novell, startar jag en ny!
Så kommentera detta kapitel och säg vad ni tycker, och snälla kära rara ni, sprid min novell! ♥♥
kram! ♥ ( kort kapitel, men det kommer längre imorgon! )




Kommentarer
Postat av: josefin

DET ÄR SUPER BRA!!! :D

2012-02-22 @ 13:54:55
URL: http://www.ericochmolly.bloggplatsen.se
Postat av: Josefin

Åh det är så hemskt men så bra. FÖR spännande! <3 Du är riktigt duktig på att skriva måste jag säga. :*

2012-02-22 @ 17:42:46
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: a.l.v.a.n

Skit bra!

2012-02-22 @ 20:39:38
URL: http://ericsaadelovestories.devote.se
Postat av: Anonym

SKITBRAAA<3

2012-02-22 @ 22:07:48
Postat av: Emmizz

Toppen kapitel!:D



2012-02-23 @ 12:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!