BLOGGEN LÄGGS NER PGA IDIOT!

OKEJ! 
någon idiot som är avundsjuk på att jag skriver bättre novell än den, har anmält min blogg för att jag härmar en annans bloggs skrivande. Enligt mig ser jag ingen likhet.. och jag tänker inte gå ut med vilken novell det är, för hon är inte värd massa besök!
så detta är väl slutet för mitt bloggande. HOPPAS DEN IDIOTEN FÖRSTÅR ATT HON ÄR VIDRIG!
Nu till er mina underbara läsare!
 
TACK SÅ MYCKET! för ni varit så trogna och läst mina kapitel och alla kommentarer är guld värda.. NI är guldvärda!
Hoppas ni hittar andra noveller ni kan läsa istället för denna. 
puss på er och lycka till med allt!
 
 

jag lovar er! jag har gett denna idiot som "anmält" mig en trevlig kommentar! 
 
puss på er igen & Tack ♥



Kommentarer
Postat av: Becca

Nej snälla du sluta inte blogga, din novell är verkligen bra! :(

2012-09-03 @ 17:49:13
Postat av: Sanna

nej :O Tycker du ska skita i den personen och fortsätta med din novell.

Vill veta vem det är, läser rmåånga noveller och skulle vilja veta om det är någon av dem jag läser.

2012-09-03 @ 18:11:03
URL: http://lovvemyhorses.blogg.se
Postat av: Josefin

Nejj!! jag älskar verkligen din novell!! <3
SÅ himla dåligt av den personen, bara för att hennes och din novell är lika och ingen novell är lika dan varndra så den som anmälde dig vill nog att hon/han ska har fler besökar, det är så j*vla dåligt!! kommer verkligen sakna din novell om Eric!! <3

Postat av: Nadja

Nereeeeeeeej du får verkligen inte lägga ner!!!!!

2012-09-03 @ 18:46:22
Postat av: Jenny

Sluta inte!!!! :'(

2012-09-03 @ 19:13:45
URL: http://jjennyaandersson.blogg.se
Postat av: Mooaaaahh

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ SNÄLLA NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ JAG BER DIG SNÄLLA SLUTA INTEE!!

Du är bäst!, Dina noveller är guld värda, de borde få pris. Du borde skicka in de till någon grej för de hade lätt vunnit. Är så avunsdjuk på dig på ett bra sätt att du är SÅ HIMLA GRYM!
Jag skriver också, men det blir inte alls lika bra haha, men jag beundrar dig verkligen hur du skriver. Snälla kan du inte starta upp en ny på något sätt då? För jag verkligen älskade denna novellen, den bästa jag nånsin läst! Och ändå var det bara på kapitel 5 och jag är HELT fast.
Jag härmar nog mer än vad du gör :/
SÅ INGEN BORDE ANMÄLA DIG FÖR DET.
De är bara äckligt avundsjuka på att du är så himla bäst på att skriva! Snälla snälla fortsätt på denna nu, jag seriöst drömmer om vad som kan hända och allt. Den är så BÄST. Snälla fortsätt! <3

//Trogen, trogen läsare som dampnördar din novell.

2012-09-03 @ 19:17:57
URL: http://moahceciliaclaire.bloggplatsen.se/
Postat av: Josefin

Herregud vilken idiot! fattar inte att hon ska sabba allt det här underbara! Jag vill verkligen inte att du ska sluta skriva, det är ju så spännande nu. :( du skriver så bra och allt!! :(:( usch va tråkigt att behöva lämna den här novellen nu när jag följt den så länge.. :'( :'( <3<3 du är guldvärd iaf! Kramar till dig!

2012-09-03 @ 20:27:18
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se
Postat av: Micka

Guu va tråkigt, din novell som var så bra, eller ÄR bra.
Hoppas att jag inte läser den personens novell bara:/
Hoppas att du hittar ny motivation och börjar skriva igen. Bryt ihop och kom igen sen:)

2012-09-03 @ 21:24:06
Postat av: hannasofiaaa

Nejnejnejnej jag älskar din blogg ju!!! Skit i den personen. Du förtjänar bättre , snälla sluta inte! <333

2012-09-04 @ 09:24:31
URL: http://hannaastjernlof.devote.se
Postat av: Emilia

Neeeeej!!
Varför kan du inte bara fortsätta skriva/skriva någon annanstans då? :o

2012-09-04 @ 18:11:23
Postat av: joanna

NEEEEEEJ! skit i den personen, forsätt skriv bästa novellen jag läst :D

2012-09-05 @ 22:17:58
Postat av: Janina Englund♥

Neeeeeeeeeeej :(

2012-09-06 @ 15:24:11
URL: http://janinaenglund.blogg.se
Postat av: Rebecca

NEEEEEJ, lägg inte ner, skit i personen och visa att du inte bryr dej om vad andra tycker, det finns folk som älskar din novell och denna "personen" förstörde det! :(
sjukt bra kapitel, älskar din blogg och hoppas du kommer starta en ny isåfall, snart :) <3

2012-09-06 @ 19:56:08
URL: http://writeaboutsaade.blogg.se
Postat av: a.l.v.a.n

nooooo :O <3

2012-09-08 @ 16:18:55
Postat av: Anonym

Snälla sluta inte skriva, du är så duktig och skriver verkligen en bra novell

2012-09-15 @ 13:49:51
Postat av: Ebbaorebecca

NEEEEEEEEJ, sluta inte!!!! <3

2012-09-17 @ 20:30:55
URL: http://norliekkv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!